недеља, 14. септембар 2014.

Овде и сад (О детињству храста)




Клечим и благо додирујем већ разгранало дрвце храста, најмањи његов жбун поред којег сам икада прошао, једва му чуо зов док извирује из ливадског цвећа и травки. Иначе га не бих ни видео. Тек толики а већ препознатљивих амбиција, доминантан још у своме детињству, мали принц микрокосмоса ове падине.

Зове ме назад, себи. Да се сликамо. Он и моја сенка. Једног ће дана, кад нам се поново путање линија живота укрсте и кад нам кора постане слична, он мени понудити своју сен, да отпевамо један другом песме наших живота, он својом бујном летњом крошњом, ја својом зимском. У моје име, кад будем опет мали, као што сам га у његовом детињству научио, додиром мојим на врху крошње да помилује небо.








Нема коментара:

Постави коментар