уторак, 21. мај 2019.

О људима је.


Ноћ пре. Дружење после.
Ана ми маше. Да дођем. Ана је за суседним столом.
Дођи.
Славиша. Дођи после.

После.
Анче. Ево ме. А ти. Где си ти.
Каже нешто што нисам најбоље разумео.
Нешто у поверењу. Нешто што је саопштила реченицом
на чији је почетак ставила неко незадовољство.
Неку нервозицу. Нешто што стане у два слова.
Ма.

Него.
Тако је наставила. Нечим што може да стане
у та четири слова.
Него.
Моја пријатељица.
Жели нешто да ти каже.
Мислила је на једну која је била ту поред ње.

Здраво Анина пријатељице. Реци ми то.
Здраво Славиша. Она песма. О њој се ради.
Оно о псу. И о пробушеној лопти. Дресура.
Шта ти значи оно. У леву страну. Па у десну.
Пас. Најбољи човеков пријатељ. Је л' то.
Мом супругу би се допала. Он воли псе.
Животиње уопште.

Не. Заиста не. Овако.
Било је право место. Пошто смо се нашли у театру.
За поезију апсурда. У театру лево. Место и тренутак.
А песма није о дресури животиња. О људима је.
Јесте ли некада видели дресирану особу. Туга.
Да. Лепо је волети животиње. И ја их волим.
Има ли твој супруг пса. Надам се да не.
Јеси ли била некада у зоолошком врту.

Опростите.
Данијела ме чека. И Јована. Да се фотографишемо.
Да. Можемо се фотографисати заједно.
Ево и Милоша. Наравно. Сви ћемо стати.



Нема коментара:

Постави коментар