среда, 16. новембар 2016.

које су ми боје очи



мене је неко кад сам био мали упитао које су ми боје очи, а ја нисам знао тај податак. и било ми је необично, како то да не знам које су ми боје очи, па вероватно свако зна које су му боје очи, само ја не знам. онда сам се замислио у покушају да се сетим, и рекао: црне. онда је тај неко, не сећам се више ко, само знам да је женског рода, рекао: погледај ме да видим. погледао сам и сазнао: не, твоје очи нису црне. кестењасте су. прво ми је било глупо што нисам погодио боју својих очију, па онда још мало глупо што ми очи нису црне а било би баш добро да јесу. па сам се онда замислио каква је то кестењаста боја за коју први пут чујем и прихватио је као добар опис нијансе мојих очију и од тада увек на то питање одговорим истом речју: кестењасте.


(јесен 2016.)






1 коментар:

  1. Не огледамо се ни у огледалу ни у другим очима, постајемо велике незналице...

    ОдговориИзбриши