уторак, 6. март 2018.

О црвеном у љубави


уврила ти крв узалуд посматрао сам ту чудну појаву
уврила у рђу нема ту рубина ни у траговима нестали су
када је после бисера на њих дошао ред посматрао сам
ту чудну појаву и како навире још више и како више нема рубина
то провлачимо једно друго кроз корозију сопствених мисли
и сада овом песмом излазим из читаве те приче
узалуд си љубоморна на моје риђе пријатељице
што наравно можеш и даље бити колико год то желиш
штета је да не уживаш онолико колико ти је дато
и да некоме ко би то могао с тобом ускраћујеш ужитак
ту сам ти увек да не дам ти оно расутих бисера
још увек читавих ту сам да уместо њима
погледима у тајности окитим твој мрак
за неке будуће дане увек ту да ненамерно
мада ни ненамерне ствари никако нису случајне
храним твоје незасите капацитете љубоморе
да ти кроз крв дођем у лик и оданде гледам
себе твојим очима онаквог какав нисам
нити сам икада био 


Нема коментара:

Постави коментар